Het digitale tijdperk is aan een grote opmars bezig, iedereen gaat online. Klanten, prospects en bezoekers kunnen online uw bedrijf of onderneming bezoeken zonder hun deur uit te moeten. Je bedrijf is 24/7 toegangkelijk en dat schept vertrouwen. Bovendien verhoog je ook je ranking in de online zoekresultaten en is je winkel, onderneming of zaak terug te vinden in de Google Maps zoekresultaten.
Je kunt een 360° virtuele rondleiding of virtual tour bekijken vanaf je computer, laptop of andere mobiele apparaten zoals smartphones en tablets. Al onze tours zijn up-to-date met de laatste technologieën en zijn bovendien responsive. Dit wil zeggen dat ze zich vloeiend aanpassen aan elk type apparaat.
Door middel van een gyroscoop kan je met je smartphone of tablet navigeren in de ruimte en lijkt het voor de bezoekers alsof die midden in je handelszaak, showroom, woning, bedrijf of evenement staat. Je kunt ermee in alle richtingen kijken en navigeren, beweeg je naar links dan zie je wat er links van u in de ruimte staat, kijk je plots de andere richting uit dan gaat het beeld met je mee.
- Een 360° virtual tour of rondleiding
- Professionele foto's van je zaak, het interieur en/of andere elementen in hoge resolutie
- Vlotte navigatie
- Gyroscopisch navigeren - Koppeling en integratie van je virtual tour en foto's met Google
- Koppeling met Google Maps
- Verbinding van uw zaak via Google Street View
- Ondersteuning bij het toevoegen van de virtual tour op je website
afhankelijk van uw pakketkeuze kunt u kiezen voor diverse upgrades
In principe hoef je geen grote voorbereidingen te treffen. Je kunt de plaats van de virtual tour voorbereiden door ze te ordenen en op te ruimen, al is het de beodleing dat de 360 graden rondleiding je zaak optimaal weergeeft zoals een klant die kan verwachten bij een bezoek op een gewone dag. Alle plaatsen van je zaak opgenomen in een virtual tour, maar het is bijvoorbeeld ook perfect mogelijk om bepaalde delen uit te sluiten.
De bedoeling van een virtual tour of 360° rondleiding is de nieuwschierigheid van bezoekers en kopers te prikkelen. Je licht als het ware een tipje van de sluier. Hierbij kan je de rondleiding beperken tot een paar impressies, net genoeg om je bezoekers over de drempel te trekken.
Of je kunt je volledige museum of expositie vastleggen in een virtual tour en dit als meerwaarde aanbieden aan je (betalende) bezoekers, scholen of verenigingen.